سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه
سرخط خبرها
نشست تحلیلی ضرورت مشارکت زنان در انتخابات مجلس برگزار شد

نشست تحلیلی ضرورت مشارکت زنان در انتخابات مجلس برگزار شد

  • کد خبر: ۱۹۳۶۱۵
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
سلسله نشست‌های نقش زنان در تمدن سازی با موضوع ضرورت مشارکت زنان در انتخابات و حضور آنان در مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز سلسله نشست‌های نقش زنان در تمدن سازی با موضوع ضرورت مشارکت زنان در انتخابات با حضور تعدادی از بانوان فعال علمی، سیاسی و فرهنگی در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه نرجس (س) گفت: مجموعه فرهنگی مهبا یک سازمان مردم نهاد است که با هدف هم افزایی تشکل‌های بانوان فرهیخته و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با سه راهبرد شبکه سازی، گفتمان سازی و جریان سازی از سال ۹۸ شکل گرفته است.

منور شایسته خو به اهداف این نشست اشاره کرد و افزود: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ضرورت کار تشکیلاتی برگرفته از منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در موضوع مشارکت اجتماعی بانوان در عرصه‌های مختلف، ضرورت وحدت و انسجام جریان انقلابی برای تقویت جمهوریت نظام در انتخابات پیش رو و تاکید بر نقش بی بدیل بانوان در این مسیر از جمله اهداف مهم سلسله نشست‌های نقش زنان در تمدن سازی است.

مدیر سازمان مردم نهاد مهبا ادامه داد: کمک به تحقق چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات مجلس دوازدهم که شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است با زمینه سازی مشارکت گسترده بانوان در فرایند انتخابات نیز از دیگر اهداف این نشست است.

شایسته خو همچنین عنوان کرد: ما به دنبال حل پایدار مسائل حوزه زنان و خانواده، مطالبه از مجلس آینده برای اهتمام بیشتر بر این مسائل در تعامل با دولت، ضرورت معرفی ظرفیت‌های تخصصی جامعه بانوان که در بستر انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند هستیم و تلاش می‌کنیم از ظرفیت بانوان برای پیشبرد اهداف نظام در جایگاه‌های مختلف از جمله مجلس استفاده درست و بجایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: جلودار بودن و در میدان بودن زنان انقلابی به منظور صیانت از اهداف نظام نیز از دیگر مسائلی است که به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.

نشست تحلیلی ضرورت مشارکت زنان در انتخابات مجلس برگزار شد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی فتح و ظفر برای جبهه مقاومت در فلسطین بیان کرد: اگر اتفاق ویژه‌ای در حوزه زنان می‌خواهد رقم بخورد نیاز است کنش اصلی از سوی زنان انقلابی صورت گیرد.

فاطمه رحمانی تاکید کرد: اگر بخواهد گامی موثر در حوزه گام دوم انقلاب صورت گیرد نیاز به انسجام و هماهنگی خانم هاست که شبکه‌های اجتماعی و تخصصی خود را تشکیل دهند و در آن‌ها فعالیت‌های مداوم و اثرگذار داشته باشند.

گفتنی است سلسله نشست‌های نقش زنان در تمدن سازی با موضوع ضرورت مشارکت زنان در انتخابات با حضور پژوهشگر جامعه شناسی و آینده پژوهی دکتر مریم اردبیلی، عفت شریعتی کوهبنانی و فاطمه رحمانی نماینده مجلس شورای اسلامی، لاله افتخاری عضو سابق مجلس شورای اسلامی و منور شایسته خو مدیر حوزه علمیه نرجس (س) و جمعی از بانوان فعال علمی و فرهنگی و سیاسی در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی از سوی تشکل فرهنگی مهبا برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.